måndag 18 juli 2011

Ville har varit hos doktorn

Ville är förkyld och har nästan 39 i temp. Eftersom hostan har hållit i sig och febern inte kom förrän idag har Ville och jag precis kommit hem efter en undersökning på sjukhuset. Vi var mest oroliga över Villes lungor. Men det lät bra. Det känns skönt att läkaren har lyssnat och undersökt honom. Jag fick med mig bricanyl (luftrörsvidgande) som vi kan ge till Ville. Hoppas att hostan snart ger med sig.

Idag har Andreas (och jag) storrensning i källaren! Soptippen har haft besök av oss. Det är skönt att bli av med lite skräp så vi får mer plats för nytt.....skräp.
Barnen har lekt med kompisar hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)