onsdag 13 juli 2011

Hejja Sverige!

Hejja Sverige! 20 minuter kvar av matchen. Det verkar tyvärr inte gå så bra för svenskorna i VM-semifinalen. Elias och Andreas hejjar förfullt. Hannes och Ville har somnat.

Idag gick Andreas på semester. Det ska bli skönt och vara lediga drygt 4 veckor ihop. Vi har inte så mycket inplanerat än. Vi ska hälsa på Andreas bror med familj nästa vecka. Tillsammans med dom ska vi till Astrid Lindgrens värld en dag, det är bestämmt. Senare på semestern ska vi till Stockholm. Vi får se när det blir.

Nu ska jag också sätta mig och titta på fotboll, låter lite irriterat från tv-soffan nu...
Svenskorna håller på att förlora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)