torsdag 28 juli 2011

Dagar som bara flyter samman

Semesterdagarna bara springer iväg. Dagarna flyter samman.
I måndags var vi i Kalmar. Efter lunch på McDonalds, som alltid när barnen får bestämma, gick Andreas, Elias och Hannes till slottet och jag och Ville gick i affärer. Ville och jag behövde kläder. Efter det tog vi en sväng till Ikea. Barnen lämnade vi på "förvaringen". Dom hade kul i bollhavet, klätterställningen och framför tv:n. Andreas, jag och Ville gick genom Ikea och tittade på möbler till Elias nya rum, Hannes blivande rum och till vardagsrummet. Första rummet att köpa möbler till är Elias nya rum för där finns inga alls. Efter ombyggnationen, som var klar lagom till jul, har rummet stått tomt. Nu är det snart dags för inflyttning. Hannes ska sedan flytta in i Elias gamla rum och Ville får Hannes rum. Ett projekt som vi börjar med till hösten.
Efter Ikea åkte vi hem.
I tisdags tog vi det lugnt och på eftermiddagen kom våra middagsgäster. Vi hade en trevlig eftermiddag/kväll!
I går var vi vid stranden stor del av dagen. Vad skönt det var! På kvällen var min syster och jag ute och åt middag med våra kusiner. En perfekt sommardag!
Idag ser det ut att bli en lugn dag men man vet aldrig.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)