söndag 23 oktober 2011

I kväll var det min tur att masseras

Nu är jag hemkommen efter att blivit masserad av massören M i 1 timma, koncentrerat till min ömmande högra nack/ryggsida. Nu känns det mjukt och inte lika ömmt.
Nu ska jag försöka att tänka mig för och bära Ville på vänster arm/sida omväxlande med högra sidan. Och när L och jag är ute och går 2 timmarspromenader med minstingarna i barnvagnarna ska jag byta sida med henne, vi pratar ju oavbrutet med varandra och det är klart att man tittar ju mycket på den man pratar med och när det dessutom blåser kallt är det lätt att nacken "låser sig". Det har nu hänt mig. Jag har haft ont ända sedan våran långpromenad i onsdags (gick på samma sida hela promenaden) och det gör inte saken bättre att det är den sida jag bär Ville på. 
Nu ska jag mysa lite med 2 av mina barn innan det är läggdags för dom. Lilla Ville får jag mysa med i morgon, han var trött i kväll och hade somnat innan jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)