fredag 21 oktober 2011

Hoppas på sovmorgon i morgon....

I går förmiddag var det baddags igen, Ville gillar det verkligen!!! Vi hann tyvärr inte med torsdagsfikan igår men det blir flera gånger.

På eftermiddagen körde vi Elias till fotbollsträningen sedan kom Andreas hem från Stockholm och barnens farfar kom för att vara barnvakt när vi åkte till teckenkursen i går kväll. Jag tyckte teckenkursen var bättre denna gång. Vi tecknade mera och jag tyckte att det gav mer.
.
Idag har Andreas varit ledig och vi har fått mycket gjort. Andreas och Hannes var och besiktigade våran bil. Efter det åkte dom till däckfirman och fick vinterdäcken pålagda, något Andreas inte gör själv nu efter att vi bytt till större och tyngre bil. Jag och Ville var och inhandlade lite av det jag och mina tjejkompisar ska äta och dricka i kväll. I kväll blir det fest och S och jag står för maten. Det ska bli jätteroligt, det blir inte så ofta vi ses.

Nu är alla mina killar vid Ernemar IP och förbereder inför morgondagens fotbollsturnering. Vid klockan 8.00 ska Andreas och Elias vara på plats i morgon bitti. Jag hoppas verkligen Ville och Hannes tar sovmorgon i morgon för det kommer nog jag behöva. När vi vaknat ska vi åka och heja på Elias och killarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)