söndag 23 oktober 2011

Fotboll och innebandy för hela slanten

Tjejfesten i fredags kväll var  jättetrevlig och rolig som alltid! God mat, mycket dans och sång. Jag var hemma redan strax efter 12, följde alltså inte med ut. Jag ville vara hyffsat pigg på lördagen eftersom Andreas åkte hemifrån redan innan kl.8 på morgonen, kl.9 började dom första matcherna i fotbollstuneringen. Elias spelade inte första matchen förrän 11.20 men han ville vara på plats kl.10 så Andreas kom hem och hämtade honom. Hannes, Ville och jag åkte till Ernemar lagom til Elias 2:a match satt igång. Sedan var familjen och hejade för fullt på Elias och killarna. 2 vunna matcher, 2 oavgjorda matcher och 1 förlust blev resultatet i går. Dom var jätteduktiga!
När alla i familjen var hemkomna i går var kl. 18. Alla var trötta så efter middag och mys somnade vi gott.

Nu är Elias och Andreas på väg hem från Mörlunda. Elias och hans innebandylag har varit och spelat 2 poolspelsmatcher där. En glad Elias ringde precis och rapporterade att dom vann båda matcherna.
Hannes, Ville och jag har varit i Ernemar idag igen. Idag var det storkusinen som spelad fotbollstunering. Vi var och tittade på 1 av 3 matcher som kusin S och killarna spelade. Vinst även i den matchen. Duktiga killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)