måndag 4 april 2011

Vilken dag!

I morse fick jag ett trevligt telefonsamtal. Det var från en mamma som har en flicka med Downs syndrom. Vi  bestämde att träffas i morgon. Flickan är några år äldre än Ville. Det ska bli roligt att utbyta tankar och funderingar med någon "erfaren" mamma. Jag ser verkligen fram emot vår träff i morgon!

Idag har barnen och jag varit ute i vårsolen hela dagen. Vi åt till och med lunch ute! Ville sov i vagnen i 4 timmar. Hannes tränade cykling och jag krattade löv. Jag känner redan av träningsvärk, undrar hur det kommer att kännas i morgon?
Elias kom hem från skolan och gjorde oss sällskap.

Elias går till och från skolan själv. Hannes är på dagis tisdag till torsdag varje vecka. Han är där från kl. 09.00 till 14.00.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fått kontakt med någon med liknande upplevelser. Hoppas att det blev en trevlig och givande pratstund!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin din blogg är och så bra du skriver, Ulle! Fina bilder med.
    Hoppas er dag blev bra på erat fikamöte.
    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)