lördag 16 april 2011

Elias, Hannes och kompisar

Tur att jag har lilla Ville annars hade jag känt mig lite övergiven. Våra två stora grabbar har jag inte sett så mycket av dom senaste dagarna. Nu när våren är här är dom ute och leker eller spelar landhockey med kompisar hela dagarna. Inte leker enligt Elias utan "e med kompisar".
Idag lekte Hannes med en kompis (en tjej) och när dom skulle gå hem till henne tog dom varandra i handen och Hannes sa "det känns som vi är kära". Supergulligt enligt mig.
När killarna är hemma med kompisar visar dom stolt upp Ville så han får och kommer att få mycket uppmärksamhet. Är han vaken verkar han mycket nöjd med det.
Imorgon ska jag vara med i föräldrarmatchen i innebandy. Sista innebandyträningen denna säsongen för Elias. Det ska bli spännande. Hannes ska på kalas, jag har filmvisning med Barnfilmklubben Regnbågen, Hannes ska till simskolan så morgondagen är fulltecknad. Lilla Ville får följa med i morgon. Vi har varit  försiktiga och inte tagit med honom, när vi vet att det är mycket folk, för att inte utsätta honom för infektioner. Skydda sig helt kan man aldrig, man kan bara undvika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)