måndag 6 februari 2012

Ville har varit på läkarundersökning

Idag har Ville varit på läkarbesök på habiliteringen. Han fortsätter att charma alla med sitt jättefina leende!
Besöket gick sådär. Läkaren fick ett litet bekymmer när hon undersökte Villes genitalier. Hon hittade bara en testikel i pungen. Både hon och jag tyckte att det var konstigt med tanke på hur många gånger Ville har blivit läkarundersökt, senast på BVC förra veckan. Men hur mycket hon än "letade" fann hon den inte. Hon ska skicka oss en remiss så att ett ultraljud görs för att lokalisera den försvunna testikeln.
När jag kom hem och det var dags att byta blöja på Ville var jakten igång igen, stackars Ville. Jag satte honom upp och kände efter och där var dom båda två! Jag kände båda testiklarna på en fnissande Ville. Nu får vi se vad läkaren säger, jag tycker att det skulle vara skönt om dom kollar upp det en extra gång.
Förutom det gick besöket jättebra. Läkaren och Villes sjukgymnast, som var med eftersom hon är Villes samordnare, konstaterade att utifrån förutsättningarna utvecklas Ville bra och är en frisk och pigg liten kille.
Just nu är han dock inte speciellt pigg, läggdags snart, ska bara dricka upp vällingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)