onsdag 1 februari 2012

Mysdag

Mysdag idag. Förmiddagsfika med K. Lika trevligt som alltid. Det var Ville, hon, jag och stans pensionärer på fiket. Sedan en titt i affärerna för att se om där fanns något nytt. Hem en sväng för att äta lunch och sedan iväg för att hämta Hannes. Det går maginfluensa på dagis och bara tanken gör mig lite lätt illamående, urk...
Innan vi for hem inhandlades en ny brevlåda, välbehövligt när våran gamla rasar ihop mer och mer. Idag skrattade brevbäraren när jag stod och väntade ute vid vägen när hon kom med posten. Hon höll med om att en ny inte vore helt fel.
Nu är dom 3 äldsta killarna i familjen på Hannes fotbollsträning. Ville och jag fortsätter våran mysdag, nu i soffan framför brasan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)