lördag 25 februari 2012

Känslosam läsning

Idag var Andreas på Maxi och hämtade ut rekommenderat brev till oss från Västerviks sjukhus innehållande Villes journalanteckningar från förra året. Att det sammanträffar med att det i dagarna är 1 år sedan han var sjuk är en slump. Journalanteckningar behöver vi av en annan orsaker, än för vår egen del, som jag inte går in på nu.
Jag kom av mig i städningen och blev sittande i soffan och har nu läst igenom allt, eller det jag förstod (många medicinska termer).
En känslosam läsning kan jag lova, minnen som bara vällde fram. Jag klarade inte av läsningen så bra som jag trodde att jag skulle göra. Det var självplågeri kan jag konstatera nu när det känns bättre.
Det var inget nytt som framkom som vi inte redan visste om.
Nu kom min kära familj hem. Jag är väldigt "Villetokig" nu, måste krama om honom och hoppas att han är på pusshumör!
Fortsatt trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)