tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Efter middagen i kväll firade vi dagen med lite tårta. Det var uppskattat av barnen! Annars firar vi inte något speciellt.
Förra året firade vi inte ens med tårta eller bakelse som vi brukar. Ville och jag åkte till sjukhuset den dagen.

I förmiddags fikade Ville och jag med K och hennes son E, som för övrigt är Hannes kompis. Ville satt i mitt knä och började "sjunga" "Imse vimse spindel" och göra rörelserna. E hängde på och började sjunga och då tystnade Ville och såg så förvånad ut. Det såg ut som att Ville tänkte, "kan han också den sången!". Han var så söt, och när han hade tänkt färdigt sken han upp igen och fortsatte. Sötis Ville!
Efter fikan bytte vi sällskap och tog en sväng på stan med L och lilla E.

Imorgon ska vi till Västervik och till ögonläkaren med Ville. Han har fortfarande lite nystagmus (ögondaller) kvar. Det ska bli intressant att höra vad läkaren säger.

Ikväll var det massagdags för Ville, men han var mer intresserad av ballongen än själva massagen...



...Andreas fortsatte men Ville visade vi flera tillfällen att han hade tänkt sig något helt annat ikväll...







... så tillslut åkte pyjamasen på och Ville fick fortsätta leka med sin ballong



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)