torsdag 23 februari 2012

Mysdag!

Mysdag idag! Ville och jag började dagen med att bada, som alltid på torsdagar. Efter badet blev det en fika, som alltid.
Andreas är ledig idag och har kört några vändor till soptippen efter källarstädningen.
Ville och jag tog en promenad hem och hämtade upp resten av familjen sedan gick vi till stan och åt lunch.
Väldigt uppskattat av oss alla!
När alla var mätta och belåtna gick vi till sportaffären, uppskattat av vissa i familjen...
Kom hem och öppnade posten, vi fick besked från Försäkringskassan att vi får fullt vårdbidrag för Ville fram till Ville ska börja skolan (1:a klass)2018. Det känns jätteskönt även att det var väntat. Nu dröjer det några år till vi behöver ansöka på nytt.
Nu laddar några av killarna i våran familj för Elias fotbollsträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)