måndag 27 februari 2012

Det händer mycket i Villes utveckling just nu

Fortsätter att berätta om Villes framsteg.
På senare tid har han ofta varit givmild med pussar vilket jag och Andreas njuter av. Hans storebröder brukar tycka att pusskalasen är blöta historier, fast jag tror och tycker mig se att dom också tycker att det är jättemysigt.
Vi tackar Ville för pussarna vi får. Ikväll när vi fick Villepussar sa han "ta" efter varje puss. Är så härligt att han försöker att prata och härma oss!

Han håller också på att träna sig på att ställa sig upp. Han har blivit duktig på att dra sig upp och ställa sig på knäna.
Idag utforskade han babysittern, var ett tag sen han använde den att sitta i, och drog sig upp på knäna hållande i den. Den är ju väldigt lätt så den tippade omkull och Ville gjorde en vurpa rakt ner i golvet. Oj, vad Ville blängde ilsket på babysittern! Han började förvånansvärt inte att gråta.
Vi tycker att det händer mycket i Villes utveckling just nu, är såå roligt!

Ville tycker att storebrödernas innebandyklubbor är väldigt intressanta.






Här är Ville innan babysittern tippade omkull



Efter att Ville blängt ilsket på babysittern hittade Ville en sladd att dra i och undersöka. Ville blev glad igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)