fredag 17 februari 2012

Rockkillen Elias och Darth Vader

Nu är det sportlov för Elias och Hannes! Skönt att vara lite lediga ihop och slippa tidiga morgnar.
Vi har inte planerat något än men det kommer...det brukar det ju alltid. Andreas ska vara ledig med oss torsdag och fredag.

Idag har Ville och jag varit på fika och hälsat på liten M (3,5 månad)och resten av hennes familj också naturligtvis. Det var trevligt! Ville mumsade mariekex för första gången, det var uppskattat!
Elias och Hannes var ensamma hemma i ett par timmar. Dom var lite trötta efter maskeraddiscot som vi var på igår kväll. Fullt ös hela kvällen och upp tidigt i dag.
Elias var utklädd till en "rockkille" med trasiga jeans, nitar och lite målad runt ögonen och naturligtvis några tatueringar. Han var riktigt snygg, tyckte jag trots att det inte är min typ av outfit, och såg några år äldre ut. Hannes tog på sig sin älskade Darth Vader-dräkt och med sitt nya röda lasersvärd i handen var han supernöjd med sin förklädnad. Ville var hemma hos mosters familj och busade lite med kusinerna...och sov sedan en stund innan han blev hämtad av Andreas.
Elias fick jag några bilder på men våran Darth Vader höll sig på annat håll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)