onsdag 29 februari 2012

Härlig vårdag!

Vi fortsätter att glädjas åt Villes framsteg. I går var första gången Ville reste sig upp från golvet till stående hållandes i soffan! Innan har han rest sig upp på ställen med mjukt underlag som i sin säng eller i soffan. Han börjar tuffa till sig och bli mer säker.
Han är inne i en väldigt bra utvecklingsperiod just nu.

Idag var vi hos min jobbarkompisar M och förmiddagsfikade. God bärpaj och vaniljsås fann sig väl tillrätta i min mage, mums.
Sedan var det bra att det var varmt, soligt väder som lockade till promenad efter paj/vaniljsåsfrossan.
Ville och jag gjorde ett uppehåll i promenerandet när vi kom till stan. Ville hade en klipptid och efter att han var nyfrisserad åt vi lunch innan vi fortsatte våran promenad till Hannes dagis, hämtade upp honom, och fortsatte hem.
Jag ville verkligen inte vara inomhus så när grannen K ringde och föreslog lek och fika på "våran" lekplats var vi inte sena att gå ut igen.
Så det blev en eftermiddagsfika också.
Och Ville fick gunga lite idag också, det tycker han om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)