fredag 18 november 2011

Sista körningen med gräsklipparen

Ville sover i vagnen just nu. Lilla sömntutan sover länge när han får ligga ute i sin "sovvagn" (inte shoppingvagnen) och sova. 2 timmar är han uppe i nu, vi får se hur länge det blir... Jag hann i alla fall att mala ner dom sista löven med gräsklipparen. Gräsklipparen och jag var inte överens idag, den ville inte. Det började till och med att ryka om den men jag gav mig inte. Det blir nog till att köpa en ny nästa år.

Helgen går som ofta i vår familj i idrottens tecken. Elias spelar innebandymatcher i morgon. På söndag har han 1 basketmatch och Hannes har sin simskola. Det är roligt! Vi har inte planerat färdigt vem som åker på vad än eller kanske åker vi hela familjen. Vi får se...

"Låt mig bara få sova"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)