söndag 20 november 2011

Fullt ös idag!

Gårdagen slutade i trevligt sällskap med familjen T, sen kväll blev det. Hannes fick tips om att det är innebandyträning på söndagar för killar i hans ålder, det nappade han genast på. Vi bestämde inget i går kväll men Hannes var först upp av oss alla i morse och det första han frågade om var när hans innebandyträning börjar? Det var klart att Hannes fick åka på innebandyträning. Han har ju väntat på att det ska bli hans tur att börja idrotta som storebror Elias gör. Han tyckte att det var jätteroligt!
Nu är det snart dags för Elias att åka och spela en basketmatch. Andreas och Ville ska hejar på basketkillarna och Hannes och jag ska gå iväg till bion. Idag visar Barnfilmklubben filmen "Yogi björn".
Efter det ska Hannes till simskolan och jag ska åka till M och få massage. Vad skönt det ska bli. 
Fullt ös hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)