lördag 17 december 2011

Villes sjukdomsföljetong...

Det blev ett nytt besök hos läkaren i går kväll eftersom Ville inte ville äta igår och hans feber blev högre igen. Men inget tyder på att det är något annat än ett envist virus. Han och vi får hålla ut och förhoppningsvis får vi se en vändning redan idag. Ville ligger och sover nu och det är ju bra, bästa medicinen.
I morgon ska vi ha kalas för Elias, vi tjuvstartar för han fyller inte förrän på tisdag. Vi får informera   kalasgästerna och se vilka som vågar sig hit och inte, med tanke på att Ville är sjuk, om han inte blir pigg till i morgon.
Nu hör jag att lillmannen är vaken och längtar efter sin mamma, det är ialla fall vad jag tror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)