lördag 3 december 2011

Basketlir

Kom precis hem från sporthallen. Hela familjen har varit och hejat på Elias och killarna i hans basketlag. Idag spelade dom 3 matcher, vinst i alla 3. Den sista matchen var jämn och spännande och därför har jag ingen röst kvar. Den blev kvar i sporthallen när jag hejade på killarna som tog dom sista avgörande poängen 12 sek. innan mathen var slut. Dom är verkligen superduktiga!

Ville satt i knäet hos sin kompis A hela tiden. Hon är 12 år och tycker så mycket om Ville. Det är  ömsesidigt för han trivs väldigt bra hos henne. Det är roligt att se dom ihop.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll.
Andreas har varit iväg många kvällar, möten, Malmö och fotbollsavslutning, så det ska bli skönt att vara hemma allihopa i kväll.

I morgon blir det en sväng till Kalmar för julklappsshopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)