måndag 12 december 2011

Klappa händerna små, små...

Ville har lärt sig 2 nya saker.
Det ena är att vinka och det andra är att klappa händerna.
Klappa händerna gör Ville gärna nu förtiden. Ibland blir han ivrig och då vevar han med armarna i en kombinerad vink-klappa händerna rörelse.
Snart tror vi att han kryper också. Han har stått i krypställning och gungat i 2 månader nu men sedan förra veckan flyttar han fram knäna också. När det kommer till att flytta armarna så lägger han sig ner istället. Ja, vi får väl se...
Nu ska jag säga godnatt till mina tomtenissar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)