fredag 16 december 2011

Nu vill jag bara att Ville ska bli frisk!

Jag vill just nu bara att Ville ska bli frisk!!! Utan panodil i kroppen är Ville fortfarande febrig och hängig och långt ifrån pigg.
I går kväll somnade han vid kl.18 när Andreas skjutsade killarna till basketträningen. Jag var inte hemma men Andreas gav honom välling när dom kom hem och efter det somnade Ville om och sov till kl.4.30 i morse. Då var han helt igenkorkad så vi hjälpte honom att få bort snoret med snorsugen, tur att den finns. Han var törstig och drack vatten sen somnade han om och sov till kl.9 i morse.
Han vaknade och var jätteledsen. Jag använde snorsugen igen och så fick han lite välling ( han ville inte ha så mycket ) och en panodil sedan somnade han igen! Kändes inte alls bra så jag ringde och pratade med vårdcentralen. Efter samtalet känner jag mig än en gång som den oroliga mamman jag är när barnen är sjuka.
Jag tycker verkligen inte om dessa små virus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)