tisdag 20 december 2011

Elias 9 år idag

Elias vaknad till våran skönsång idag, det var vad jag trodde. Han avslöjade för mig, senare idag, att han vaknade tidigare och låg kvar i sängen och väntade att vi skulle komma in i hans rum. "Det var lite jobbigt att vänta för jag var så himla kissnödig", sa han. Stackars Elias.
Det var nog hans lillebror Ville som väckte honom, Ville var missnöjd att det tog så lång tid innan hans morgonvälling serverades.
Presenter och frukost på sängen blev det innan Elias och hans kompis promenerade iväg till skolan.
Andreas slutade jobbet lite tidigare idag så vi möttes allihop vid skolan när Elias slutade. Sedan bar det iväg till MacDonalds (önskemål från födelsedagsbarnet).
Nu är vi hemma och Elias provspelar sin födelsedagspresent, Sky Landers, ett tv-spel.
Nu är det visst dags för tårta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)