söndag 4 december 2011

Shoppingdag

Idag har Andreas, Ville och jag varit och julklappshandlat. Alla "stora" klappar är köpta, nu har vi bara det "lilla extra" kvar att köpa. Det fixar Ville och jag någon dag.
Ville fick en lite tråkig dag idag men jag tror inte att det gjorde honom något, han passade på att ta en sovdag i sin vagn.


Lite mat i magen och jag blir så här glad...

...och sedan lite allvarsam


Denna vecka har vi en del inplanerat redan;

På tisdag kommer Villes sjukgymnast på hembesök.
På onsdag ska vi träffa logopeden och specialpedagogen.
På torsdag ska Ville till öron/näsa/halsmottagningen (för 2:a gången). Jag trodde han hade varit på alla kontroller som ingår i vårdprogrammet. Jag tror att denna kontroll är extra bara för att jag berättade för hab.läkaren att vi blev dåligt bemötta vid förra besöket. Läkaren vi fick träffa då var otrevlig och nonchalant och undrade vad vi gjorde där.

Som sagt, han blir noga undersökt våran lilla Ville. Det känns skönt.

 

2 kommentarer:

  1. Han är ljuvlig, er lilla Ville-kille!!/Emma

    SvaraRadera
  2. Tack Emma!
    Jag håller helt och hållet med dig :-))!
    Nu sover han och jag längtar jättemycket till i morgon när Ville vaknar med sitt strålande morgonhumör som oftast håller i sig hela dagen med några få avbrott.
    Ha det bra/Ulrika

    SvaraRadera

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)