tisdag 27 september 2011

Rytmikstund

Nu är jag 1 år äldre på papperet. Födelsedagsfirandet igår gick lugnt till. Mamma, pappa, min syster och hennes familj kom hem till oss och fikade. Det var en trevlig eftermiddag/kväll som avslutades med att vi och systers familj mumsade i oss kinamat.

Idag har Ville och jag varit på rytmikstund. Vi tog en promenad till Kolberga kyrka, det var bra för Ville fick sig en kort sovstund innan rytmiken satte igång. När vi ställde oss upp och sjöng och dansade skrattade Ville. När Ville tyckte att det var som roligast tyckte jag att det var som jobbigast. Det känns att Ville väger runt 8 kg. Men vad gör man inte för att höra Villes skratt...
Efter rytmikstunden fikade vi och sedan promenerade Ville och jag hem.
På söndag är det dopåterträff och då ska vi i rytmikgruppen sjunga med våra barn och visa upp oss. Barnen som är döpta första halvåret får också med sig sin dopdroppe hem.


Villes dopdroppe som hänger i dopträdet


I eftermiddags var vi på en, för oss, "ny" lekplats med L och hennes barn. Ingen lekplats är den andra lik har vi fått erfara nu efter att varit runt på några olika.  

Söta Ville

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)