torsdag 1 september 2011

Badkillen Ville

Ville och jag hade en jättemysig stund i sjukhusbassängen i förmiddags. Det var Ville, sjukgymnasten, "nya" specialapedagogen och 5 barn till med föräldrar som badade i 1 timma. Jag trodde aldrig att Ville skulle orka men det gjorde han och han var så nöjd. Han tycker verkligen om att bada.
När vi hade badat, duschat och klätt på oss somnade Ville bums. Jag och mamma H tog våra barn med oss till sjukhuscafeterian och åt varma mackor. Vad gott det var. Sedan åkte jag hem med en sovande Ville som varken vaknade när jag lyfte in honom i bilen eller ur honom när vi kom hem. Jag tog Ville med mig upp till sängen och där sov vi gott båda två en stund.
Efter att Ville hade ätit lunch hämtade vi Hannes på dagis. Sedan åkte vi hem till L och barnen. Elias gick hem efter skolan och spelade tv-spel med en kompis och nu har dom 3 äldsta killarna i familjen åkt till Elias fotbollsträning.
Ville sitter i hoppgungan och har hicka.... Det får han ofta i hoppgungan. Jag vet inte om det beror på hoppgungan eller om det bara är en slump.

Ville nyfiken på vad storebror spelar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)