tisdag 2 augusti 2011

Lasange är gott tycker Ville

Idag är jag uppe med tuppen!!! Gick och lade mig lite för tidigt i går kväll.
Jag var ju trött efter att jag ställde klockan på ringning vid 7.00 i går morse. Det var bara Ville och jag hemma. Vid kl.8.15 var vi på lab. på vårdcentralen och proverna på Ville togs. Han var duktig, satt och tittade på sköterskorna och mellan varven log han åt dom med hela sitt ansikte.
Vid lunchtid kom resten av familjen hem. Ville blev jätteglad när han fick se dom!
I går åt Ville lasange till lunch. Det tyckte han om! Han gapade och åt så när allt var slut i tallriken fick jag skynda mig på att värma mera. Han tyckte att jag var för snål. Till efterrätt fick han päron och mangopuré. Det var första gången han har ätit så bra och mycket. Påminde om storebrödernas aptit när dom var lika gamla som honom.


Så gott med lasange

 

Mätt och nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)