måndag 22 augusti 2011

Skoldags!

Min älskade Elias som har längtat efter att skolan ska börja var mycket nöjd idag. I dag börjar han trean. Han kunde inte somna i går kväll, "mamma jag kan inte sluta tänka på skolan", till slut gick det. I morse fick jag väcka en trött Elias som hoppade ur sängen nöjd och glad. Nytt klassrum och bänkar med lock var det stora samtalsämnet i dag på morgonen.
Ska bli roligt att höra allt (de jag får höra) om skoldagen senare idag.
Hannes är och leker med en kompis. Han börjar dagis i morgon och det ser han fram emot!
Nu är det bara Ville och jag hemma. Just nu sitter han i hoppgungan, och hicka har han också. Så söt han är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)