onsdag 3 augusti 2011

Nattsuddare

Ville har verkligen fått koll på att det finns mycket annat gott att stoppa i munnen än mjölkersättning.
Han iaktog mig väldigt noga igår när han satt i mitt knä när jag åt.

Igår var vi på stranden hela dagen och på kvällen var det dags för 4 killar att tälta i våran trädgård. Det var Elias och hans 3 kompisar som tältade. Dom var så förväntansfulla och glada. Dom laddade med chips, popcorn, serietidningar och ficklampor och hade jättemysigt. Andreas var ut och tjuvlyssnade vid kl.11.30 och då var det knäpptyst, han trodde att dom sov. Idag undrar vi om dom verkligen gjorde det just då? Jag tror inte det. Det var grannkillarna som sov över så i natt fick vi meddelande om att 2 av killarna hade nattsuddat hem. Undrar hur länge gänget sover idag? Underbara sommarlov.

Idag ska vi åka till stranden igen, när Elias har vaknat... Det gäller att passa på när det soliga vädret är här. Ville trivs på sin filt under parasollet. Elias och Hannes badar, spelar fotboll, håvar levande och döda fiskar och leker på stranden.
Nu är det frukostdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)