torsdag 18 augusti 2011

Nästa vecka är sommarlovet slut och vardagen tar fart!

Oj,oj nu märker man av att semestern är slut för dom flesta. Telefonsamtal och brev med kallelser till tandläkaren (Hannes) och habiliteringen (Ville) gör att nästa vecka snart är fulltecknad i almanackan. Elias börjar skolan på måndag och Hannes börjar dagis på tisdag.
På tisdag ska jag och Ville till habiliteringen och träffa logopeden och specialpedagogen. Det var 2 månader sedan så det är dags för ett uppföljningsamtal.
På onsdag ska Hannes till tandläkaren på kontroll.
På torsdag förmiddag ska vi få hembesök av Villes sjukgymnast. Det blir filmning av Ville i hemmiljön så vi får rulla fram röda mattan (Villes träningsmatta).
På eftermiddagen sätter vi oss i bilen och åker till Stockholm igen. Nu åker hela familjen och det enda som är inplanerat är Gröna Lund. Resten av dagarna blir det nog att åka tunnelbana, gå till lekplatser och till några utvalda affärer. Ett besök på Burger King på Medborgarplatsen blir det också om Elias får bestämma. Och till Hötorget och avnjuta en "Hötorgskebab" om jag får bestämma.
Det drar verkligen igång nästa vecka.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)