måndag 30 maj 2011

Ville vilken kille!


Igår eftermiddag fick Ville prova på att smaka på potatis- och palsternackspuré. Ville var inte jätteförtjust. Han smakade på purén, grinade illa och spottade ut. Inte så konstigt, han har bara ätit bröstmjölk och ersättning (baby semp) innan. Det tar tid att vänja sig...

Villes första sked "mat"

Och idag hände det. Ville vände sig från rygg till mage alldeles själv! Jag blir så glad.
Som jag har skrivit tidigare så blir Villes framsteg i utvecklingen så stora för mig. Jag vet att han kommer att lära sig men jag vet inte hur lång tid saker och ting kommer att ta.
Nu somnade Ville på filten. Han blev jättetrött våran duktiga lillkille.

(Bilderna blev lite suddiga)

  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)