torsdag 12 maj 2011

Nu laddar jag

Idag är Ville bättre från sin förkylning. Han hostar lite fortfarande.

Idag har vi njutit av det fina vädret tillsammans med trevligt besök! Vi pratade, fikade och hämtade barn i olika omgångar. Ville har varit vaken ganska mycket idag, bra tecken på att han är piggare, men somnade gott i hennes famn efter att fått mat.

Nu är dom 3 äldsta killarna i familjen på fotbollsträning. När dom kommer hem är det min tur. Jag ska springa ett varv på slingan. När jag sprang i tisdags var det jättejobbigt därför känns bara tanken på att springa idag jobbig. Jag måste komma över den känslan, och det gör jag efter ett par rundor, för egentligen tycker jag om att springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)