måndag 20 juni 2011

"Rullar" Ville

Nu har vi en liten "rullare" här hemma. Idag har Ville kommit på hur man rullar runt från mage till rygg också. Ena stunden låg han på mattan och i andra stund låg han en bit ut på golvet. Han har också hittat en kompis på väggen i tv-rummet, en högtalare... När han får syn på den stäcker han på sig och ler. Han försöker sig också på att snacka lite med högtalaren men får inte alltid svar. Han är så söt!

Jag har inte varit på topp det senaste dygnet. Lite feber, magont och trött men efter mycket sömn börjar det att ordna till sig. Ville är pigg men har lite feber han också.
Idag har jag suttit i telefon med försäkringskassan i 1 timma. Vi gick igenom våran ansökan om vårdbidrag. I augusti får vi besked om hur mycket vårdbidrag vi blir beviljade.

Just nu är Hannes hos en kompis och leker. Elias och Andreas är på fotbollsträning, sist innan sommaruppehållet. Jag ska gå och lägga mig i soffan med en trött Ville...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)