måndag 6 juni 2011

Blogg award




Denna dag började på bästa tänkbara sätt! Jag fick min första blog award!
Den fick jag av Hannah. Tack!
Hannah lärde jag känna för drygt ett år sedan.
När vi låg på sjukhuset, ALbs, med Ville kontaktade jag henne. Hon har tråkiga erfarenheter i livet vad det gäller att ha ett barn som varit svårt sjukt. Det var många tankar, känslor och funderingar som jag inte kunde dela med någon som inte varit i samma situation så det kändes skönt och bra att skriva till Hannah. Hon delade med sig av sina erfarenheter. Tack igen Hannah!

Hannah skrev:
"Den första blogg-awarden ska en person som jag känner lite grann, som inte bor långt ifrån mig, få. Det är Ulrika. Hon är en ganska så ny bloggare. Ulrikas tredje son föddes i början på året och hade en tuff start med RS-virus som sedan ledde vidare till att de fick veta att han hade DS. Ulrikas blogg visar på hennes styrka men framför allt på kärleken till hennes tre pojkar. Jag tror att hade min Livia levt så hade nog Livia, jag, Ulrika och Ville träffats endel. Vi har en erfarenhet om att livet inte alltid blir som man tänkt sig men det blir bra ändå och vi älskar våra barn precis som de är! "

Det finns säkert många ute i bloggvärlden som är värda awards men jag har inte kommit dit än...
Är det någon jag skulle ge en award så är det att ge Hannah en till. Den styrka och klokhet Hannah förmedlar i sin blogg är värd många awards!
/kram

1 kommentar:

  1. Åhh, så snäll du är! Skönt att du kände att jag hjälpte dig när ni hade det tufft. Det var till hjälp för mig också att bara få dela med mig om att vi varit med om.

    SvaraRadera

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)