söndag 1 april 2012

Väntar och väntar...

Väntar på att få skölja ur hårtoningen i mitt hår. 20 minuter är ju jättelänge...Tycker annars att tiden går såå fort, kanske ska ha hårtoning i håret för jämnan.
Jag är så glad att Ville lyssnar när jag säger nej! Han visar det ofta nuförtiden, så än finns det hopp för våran hårt åtgågna växt i hallen.
Elias och Hannes tränar innebandy nu och Andreas skjutsar fram och tillbaka, dom tränar på helt olika ställen.
Igår var en annorlunda dag på det sättet att ingen av storebröderna lekte/va med någon kompis och ingen idrottsaktivitet. Vi var hemma och fikade hos mamma och pappa en sväng. Sedan lärde Elias Hannes att dansa street dance och sedan var det dansuppvisning för hela slanten.
Nu är det snart dags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)