onsdag 11 april 2012

Kulturell dag

Det blev en sväng till badhuset igår. Alla mina killar tyckte att det var toppen! Ville blir mer säker i vattnet, för varje badtillfälle, med sina armpuffar och jag är imponerad av att han inte bryr sig speciellt när han får kallsupar, han spottar och harklar sig sedan är det bra. Han är så söt när han lycklig guppar omkring i vattnet.
Elias och Hannes hade jätteroligt med kompisar och jag med min kompis K.

Idag har jag, min syster och våra 5 killar (våra barn, så det inte blir någon konstigt missförstånd ;-)) varit på Länsmuseet i Kalmar. Det var den tillfälliga utställningen om pirater som lockade mest men barnen intresserade sig återigen även för Kronanutställningen (Regalskeppet Kronan som exploderade och sjönk 1676 och återfanns 1980 på 27 meters djup utanför i Östersjön utanför Öland).
Känns bra att vi har varit lite kulturella på påsklovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)