torsdag 19 april 2012

Min lilla badkille

Jag måste fortsätta att skryta om Ville. Han känner sig säkrare med armpuffarna i simbassängen så idag sparkade han mycket med benen och plaskade med armarna i vattnet. Han jagade efter leksaker, det var full fart på honom. Han tycker verkligen att det är roligt. Han höll igång så mycket att när jag höll honom i famnen, 10 minuter innan våran badtimme var slut, somnade han! Hans jämnåriga badkompis likaså. Dom små vaknade när vi klev upp ur badet, det blev så kallt (bassäntemp. 34 grader). Vi snabbade oss in i den värmande duschen.
Idag blev det ingen fika för oss, vi åkte hem och kröp ner under täcket, Ville och jag. Vi somnade bums. Mys, mys!

En liten sovande Ville i soffan (gårdagsbild).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)