söndag 29 april 2012

Trött i kroppen!

Oj,oj känner precis som jag befarade i kroppen. Plus en stukad fot och ett ömmande knä.
Vi hade jätteroligt igår kväll!
Lasergame spelade vi i 1 timma uppdelat på 2 matcher. Det var laddat och mycket prestige inblandat. Dansmattan körde vi i en halvtimma, verkligen bra konditionsträning, och det var efter den halvtimmen jag snubblade till och stukade foten.
Biljard spelade vi i över 1 timma. Det var första gången någonsin jag spelat och jag tyckte att det var jätteroligt.
Efter kvällens aktiviteter åkte vi hem till kvällens värdinna och åt sen middag.Trevligt avslut på kvällen!

Barnen hade en mysig kväll med farfar och G. Ville var ledsen en liten stund på kvällen innan han somnade, han var såå trött.
Så i morse var det en glad Ville som vaknade alldeles för tidigt enligt mig och Andreas.
Andreas åkte till jobbet på "morgonmöte" vid kl.8 nu i morse. När han kommer hem ska vi åka till Västervik och titta på när Elias spelar sin första seriematch.

En morgonbild på Ville som sitter framför spegeln och sjunger " Klappa lilla magen"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)