lördag 21 april 2012

Heja, heja

Heja, heja!
Har hejat på Elias och innebandykillarna idag. Dom spelar sista turneringen för säsongen. Jag och mamma L skrek och hejade så nu är rösten väldigt hes. Första matchen förlorade dom, andra matchen var jämn och spännande och slutade med vinst till våra killar, tredje och sista matchen har precis börjat. Ville och jag missar den matchen. Ville behöver äta, han har bara ätit en korv med bröd till lunch idag. Det tycker han om och det är bra att han vänjer sig ;-), blir mycket korv när vi är och tittar på fotboll, innebandy...

Ikväll är vi bjudna hem till familjen T. Ska bli jättetrevlig! Hannes och Elias brukar leka/va med deras två killar. Det är dom vi brukar "byta barn" med.

Ville har börjat tycka att det är roligt att hjälpa till med hushållsysslor. När jag plockar ur och i diskmaskinen vill han gärna hjälpa till. Såfort diskmasinsluckan öppnas kommer han krypandes.Bestickkorgen är den han fokuserar mest på och det spelar ingen roll om det är smutsig eller ren disk, han tycker helt enkelt att den ska vara tom, hmm.

Ville min hjälpreda...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)