fredag 27 april 2012

I morgon är en annan dag

Sitter och funderar på hur min kropp kommer att må på söndag?
Inledde helgen med första löparrundan i år och fortsätter i morgon kväll med lasergame, dansmatta och biljard tillsammans med goda vänner. Jag tippar att jag kommer har världens träningsvärk på söndag.

Farfar och G kommer hem till oss och är barnvakter när vi vuxna ska leka av oss i morgonkväll. Efter aktiviteterna belönas vi med middag av kvällens värdinna. Det ska bli jätteroligt och jag ser verkligen fram emot morgondagen!


Sitter i soffan och njuter av lugnet efter att barnen somnat samtidigt som jag saknar dom och längtar till i morgonbitti när jag ser dom nyvakna i sina pyjamaser igen.
Och lilla Ville som väcker oss stående eller sittande i sin säng babblandes med sina nallar. Han blir så glad och skiner upp när han ser att vi har vaknat.
Älskar dom såå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)