fredag 6 april 2012

Lekdagar

Igår var jag, Hannes och Ville tillsammans med K och E på Leo's Lekland i Kalmar. Hannes och E hade jätteroligt (överallt), Ville jagade bollar och K och jag hjälpte honom. När det var matdags var det 2 killar som först inte tyckte att dom hade tid att äta, dom var inte så svårövertalade. Efter maten somnade en trött Ville, Hannes och E försvann i leklandet, K och jag satt oss tillrätta med varsin kaffemugg. I 4,5 timmar var vi där sedan åkte vi hem. När vi kom hem trodde jag att killarna skulle vara trötta, men icke. Det blev ytterligare 2 timmars lek för Hannes och E. Jag förstår inte hur dom orkar.
Igår kväll sov hela familjen innan kl.22!
Idag leker/är Elias och Hannes med bröderna T, stora killarna här hemma och småbrorsorna hemma hos familjen T. Praktiskt.
I eftermiddag ska vi till mamma och pappa och äta påskmiddag. Ska bli så gott!

Hannes och E hade tid över för att krama Leo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)