torsdag 26 januari 2012

Ville idag

Idag har Ville och jag varit och badat. Ville fortsätter att träna med armpuffar och det går framåt! Idag var han lite piggare än sist och arbetade mycket mer med både armarna och benen. Han hade en liten plastleksak framför sig som han jagade efter. Han tycker det är så roligt!
Efter badet blev det torsdagsfika och sedan bar det hemåt.
Ville somnade och sov i ett par timmar så jag gjorde ett städryck. Hannes och Ville ska ha släktkalas på lördag så lite städat vill vi ju ha det.
Ville envisas med att slänga upp sin ena lilla fot på bordet när han sitter och äter. Jag säger nej, då tittar Ville på mig och avfyrar världens finaste leende. Jag smälter men jag vet att jag måste stålsätta mig. Inte vill vi se Villes fötter på matbordet i all framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)