onsdag 18 januari 2012

Smörgåstårtedags igen...

Idag har Ville och jag umgåtts med L och lillkillen E. Efter promenaden hamnade vi på stan och efter några affärsbesök var det lunchdags. Småkillarna fick varsin medtagen burk med mat, Ville åt lasagne, vad annars... Den tycker han fortfarande väldigt mycket om. Vi mammor mumsade i oss kebab och kycklingrulle, det tycker vi fortfarande väldigt mycket om.
Andreas opererade sitt knä idag så i eftermiddags hämtade jag honom vid sjukhuset. Läkaren "puttsade rent" inne i knäet och såg att broskskiktet var förtunnat, något som inte går att göra någonting åt. Träna på rätt sätt och anpassa träningen till vad knäet klarar av är bästa medicinen.
Envis som min man är åkte han till fotbollsträningen med Hannes, men han tog det lugnt och var inte aktivt med i träningen. Bra Andreas!
I morgon ska Andreas ha verksamhetsdag med sina medarbetare så i kväll har jag gjort en smörgåstårta som dom ska äta till lunch i morgon. Jag har inte gjort någon smörgåstårta sedan Ville föddes. Jag hade ett smörgåstårtbegär när jag var gravid! Oj, vad jag åt! Inte konstigt att vi kallade Ville för "räkan" när han låg i min mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)