torsdag 26 januari 2012

Fullt upp

Gårdagen innehöll;

Ett besök på habiliteringen. Ville, Andreas och jag träffade våran nuvarande och våran kommande specialpedagog. Kändes inte som att det vi pratade om på mötet för ett par veckor sedan har framgått. Vi blev faktiskt tilldelade ett träningsschema som vi redan har jobbat med, noll koll...
Ville var pigg och flirtade för fullt med nya specialpedagogen. Vi pratade om framtida dagisdebuten för Ville, det var intressant. Det var på ett sätt ett givande möte och på ett annat sätt inte.

Det årliga läkarbesöket där man följer upp Hannes förkylningsastma. Astman håller på att växa bort och kanske blir nästa års kontroll det sista. Så skönt.

Frisörbesök där alla i familjen, förutom Andreas (han sköter sin klippning själv), blev klippta.

Hannes fotbollsträning...

Andreas ungdomsledarmöte för AIK (fotboll).

Med andra ord, fullt upp!

3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha fullt upp men på ett positivt sätt!!

    Tråkigt att de inte hade mer koll/var mer insatta i er när ni kom till habiliteringen.

    Hur länge till ska du vara hemma?? Hur känns det att snart eventuellt börja jobba?? Hoppas att både du och Ville kommer trivas med er nya vardag när den tiden kommer!!

    KRAM Hannah

    SvaraRadera
  2. Jag har tänkt att börja jobba i slutet av augusti. Andreas är hemma några veckor till efter semester och skolar bl.a in Ville på dagis. Det är våran plan nu. Ja, tiden går så väldigt snabbt men jag njuter av att vara hemma med lilla Ville och att jag har mer tid för Elias och Hannes när dom är hemma. Denna tid kommer ju inte tillbaka. Jag tycker att det ska bli roligt att komma igång att jobba igen och jag är medveten om att det blir en omställning där vi måste räkna in besök hos hab, olika läkarbesök, planeringstid tillsammans med förskolepersonal/ logoped/specialpedagog och badet som vi gärna vill fortsätta med. Vi får se vad vi kommer fram till, hur vi ska lägga upp våran tid. Mycket att tänka på. Hoppas att ni har det bra. Snart dags för skolstart för våra småstora

    SvaraRadera
  3. .... Barn. Har en IPad som strular. KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)