söndag 22 januari 2012

Födelsedagar....

Det händer så mycket just nu så jag har inte haft tid att skriva. Födelsedag (Andreas), födelsedagar att planera (Hannes och Ville), fotbollsträningar, basketmatcher och andra roliga saker som t.ex igår när jag var på fest med mina jobbarkompisar som fortsatte med att vi var och såg E-type uppträda.
Nu är Elias och Hannes på sina respektive innebandyträningar, Andres åkte till jobbet på ett möte och Ville sover så skönt här bredvid mig.
Tänk att i morgon är det Villes födelsedag! 1 år har gått otroligt fort. Tycker inte alls det var så länge sedan jag gick här hemma och väntade på att Ville skulle födas.
Idag för precis 1 år sedan firade vi Hannes födelsedag, 2 dagar i förväg, med våra nära och kära. Det vi inte visste var att om mindre än ett dygn skulle våran lillprins vara född.
Jag hade misstanke om att han skulle födas inom snar framtid, några veckor för tidigt, eftersom jag hade mycket sammandragningar och hade börjat äta bricanyl (muskelavslappnande medicin som minskar sammandragningar). Jag och barnmorskan planerade tablettintagen, lite på skoj för det vet ju alla att man inte kan påverka, så att jag inte skulle föda just på Hannes födelsedag. Ja, kan konstatera att planen höll, men inte p.g.a tablettintag utan för att Ville för allt i världen inte ville missa sin brors 5-årsdag!
Så varsin födelsedag har dom, 23:e och 24:e januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)