torsdag 12 januari 2012

Full rulle!

Idag var snickare A klar hemma hos oss för den här gången. A och jag har en litet projekt på gång, gäller bara att övertala Andreas. Och ingen blir gladare än Hannes om A kommer tillbaka.

Igår började Hannes träna fotboll. Det var en mycket nöjd Hannes, som han har väntat!
Andreas är tränare så igår var det trötta killar som kom hem efter träningen. En som var fysiskt trött (Hannes) och en som var psykiskt trött (Andreas). 29 småkillar att styra upp tröttar även ut den uthålliga....

Idag har vi varit aktiva. Ville och jag startade dagen med att bada. Mysigt och roligt, som alltid, med Ville som verkligen tycker om det. Idag fick Ville prova att ha armpuffar på sig. Vi fortsätter använda dom så nu får Ville träna på att arbeta med sina ben så han håller sig upprätt i vattnet.
När Ville och jag hade hämtat storebröderna på dagis och i skolan åkte vi till ishallen. L kom med sina barn. Elias och V åkte skridskor. Minstigarna sov och vi andra bara var...Och så serverade vi korv med bröd till våra små älsklingar.
Vi åkte hem och ganska snart var det dags för Elias att åka till årets första fotbollsträning.
Full rulle idag!

Ville har kommit underfund med hur han ska sätta sig upp från magläge. Han tränar på det och är jätteduktig! Han ljudar mycket mera nu, det är roligt att höra honom. Idag satt han vid frukostbordet och babblade och det lät som han sa "nääe". Nu var det ju omedvetet så jag hoppas att han istället säger jaa när det sedan gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)