lördag 4 augusti 2012

Roligt har vi det...

Jag har inte haft tid, konstigt nog, till att uppdatera bloggen i veckan som gått.
Mycket roligt har hänt!
En av dagarna åkte vi tillsammans med mamma, pappa, min syster och hennes familj till Kalmar och besökte slottet. Dom äldsta barnen, lillkusin S får vänta några år till, hade fullt upp med att klara uppdragen för att bli dubbade till riddare, något dom gick in för till 100%,
och något dom lyckades jättebra med!
Innan dubbningen fick dom möta Svarte Riddaren i en fäktninsduell.
Nöjda killar som nu kan titulera sig riddare.
Vi vuxna gick på ett par guidade visningar i det historiefyllda slottet.
Efter slottsbesöket åkte vi till en stoor lekplats där barnen fick leka av sig ytterligare innan vi avslutningsvis intog middag på restaurang.
En supermysig, rolig dag tillsammans med våra nära och kära!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)