söndag 19 augusti 2012

Dagen efter

Idag är jag jättestolt över mig själv!
Det gick bättre tidsmässigt än vad jag hade vågat hoppas på.
Jag och K bestämde innan loppet att vi skulle springa på fort i dom inledande nedförsbackarna för att ha tid tillgodo i dom efterföljande tuffa uppförsbackarna. Vår taktik höll och jag förbättrade min tid från förra året med 7,5 minuter och sprang i mål på tiden 59:56.
Men jag kan ärligt säga att jag aldrig har varit så trött i hela mitt liv.
Jag njöt inte lika mycket av loppets inramning som förra året, det var jag för trött för!
Men stämningen före och efter loppet var på topp!
Efter loppet var jag vinglig ett bra tag men mådde bra ända till det var läggdags. Åt och drack alldeles för lite så jag mådde jättedåligt. Illamående, magknip och frossa som jag fick åtgärda med en dubbelsnickers och vatten mitt i natten.
Idag mår jag bra.
Vi har haft en jättebra och rolig helg i Stockholm.
Nu är vi på väg hem till Elias och Hannes som har varit hos sin mormor och morfar.
Ville har varit med oss. Igår när Andreas och jag sprang tog snälla J (kusin S:s sambo) och snälla farbror A (faster I:s man) hand om en sovande Ville i sin vagn.
Är så tacksam för alla våra barnvakter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)