tisdag 28 augusti 2012

Buskillen Ville har varit i farten

Våran buskille Ville har varit i farten i kväll!
När vi kom hem efter att varit och handlat hjälpte Ville sin pappa att plocka upp varorna ur kassarna. Efter det åkte Andreas iväg för att hämta Elias på fotbollsträningen och jag skulle värma risgrynsgröten vi köpt. Jag hittade bara den ena "risgrynsgrötkorven" i kylskåpet och började sedan leta efter den andra på andra ställen eftersom jag visste att Ville hade hjälp till.
Tillslut hittade jag risgrynsgröten......i vedkorgen!
Strax därpå gick Hannes på toaletten. Väl därinne ropade han på mig att komma, och Villes andra bus för kvällen avslöjades.
En schampoflaska i toalettstolen och en tillsynes oskyldig Ville sittande bredvid.
Ett litet busfrö är vad han är!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)