måndag 20 augusti 2012

Vår nya vardag

I morse vaknade vi upp till en ny vardag i livet.
Hannes började förskoleklass idag, Elias är nu en mellanstadieelev och har bytt både skola och fröken, Andreas och Ville har påbörjat sin härliga tid på tu man hand under några veckor och jag började jobba efter att varit hemma i 20 månader.
Det har varit en händelserik och rolig dag för oss alla!

Kan bara inte förstå att det känns som om att tiden stått stilla när jag kom till jobbet idag. Kanske därför jag tycker att jag kom in i mina arbetsuppgifter bra idag.
Jag jobbar från kl.07 till 12 varje dag utom torsdagar då jag jobbar från kl.11.30 till 19.30. På torsdagförmiddagarna kommer Ville och jag bada (habiliteringsbadet).
Jag ska skriva och berätta mer men nu är klockan läggdags, ska ju till jobbet i morgonbitti.....
Natti natti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)